رویدادها آرشیو خبر ها
کونته تمایلی به ملاقات با هواداران یووه نداشت

کونته تمایلی به ملاقات با هواداران یووه نداشت

دربی ایتالیا پس از اینکه ابتدا قرار بر آن شد که بدون تماشاگر برگزار شود کنسل و بعد به تاریخی دیگر موکول شد، مسئله ای که خیلی زود با واکنش های مخالفین یووه روبرو شد و مانند همیشه بانوی پیر و مدیران این باشگاه را مقصر خطاب کردند. اما پیش از اعلام رسمی کنسل شدن بازی گفته میشود که به دو باشگاه در خصوص برگزار بازی در عصر روز دوشنبه با تماشاچی پیشنهاد داده شده که این مسئله مورد مخالفت باشگاه اینتر قرار گرفته و موجب کنسل شدن رسمی بازی شده. دیداری که عدم برگزاری آن همچنان مورد توجه ست و چراهایی را همراه خود دارد، و در اینجا چند دلیل برای عدم پذیرفتن باشگاه اینتر مطرح میشود تا نتوانند یوونتوس را مقصر جلوه کنند.

 

بازی بدون تماشاگر در خانه یووه برای اینتر بهتر بود

 

واضح ترین دلیل ممکن این است که اینتر از بازی کردن با هواداران ترس داشت، مطمئنا برای این تیم بازی در خانه حریف بدون تماشاگر مانند بازی در یک زمین بی طرف بود که برایش مزیت بیشتری داشت. مزیتی که به نظر میرسد شدیدا مورد علاقه اینتر بود، در عین حال در این صورت می توانست به یووه خسارت مالی نیز بزند.

 

کونته علاقه ای به تشکر از هواداران و گذشته خود نداشت

 

آنتونیو کونته تمایلی به ملاقات با هواداران یووه نداشت، او به خوبی می دانست که آن استادیوم و هواداران بیانکونری برای گذشته خیلی بیشتر از این ارزش دارند و مطمئنا یک تشکر به آنها بدهکار است اما شرایط کنونی او این طور نیست و او در راهی ست که در حال حاضر خلاف آن را می گوید.

 

ضربه اقتصادی

 

یک دلیل شفاف و منطقی، با بازی در استادیوم خالی از هوادار می توانست ضربه اقتصادی ای را به یووه وارد کند اما این ضربه در حالی مهم تر جلوه می کرد که در تلاش بود یووه را مقابل هوادارانی که هزینه ای که برای خرید بلیط دربی کرده بودند را طلب می کردند و از این طریق تیفوسی ها را مقابل باشگاه قرار می داد.

 

اختلاف یووه و ماروتا

 

همه می دانیم که ماروتا مدیر اجرایی سابق یووه با خوبی از این باشگاه جدا نشد و عدم پذیرش بازی روز دوشنبه با هوادار می توانست یک پاسخ منفی از سوی او به یووه باشد. و از سوی دیگر کونته نیز همین شرایط را داشت او که انتظار داشت در تابستان مورد توجه باشگاه یووه قرار گیرد هرگز در لیست مدیران یووه نبود. این همان چیزی ست که ماروتا و کونته به دنبالش هستند تا در فرصتی زهری از یووه گرفته باشند.

 

سفر هواداران اینتر در روز دوشنبه

 

بازی در شهر تورینوست و روز دوشنبه روز کاری ایتالیا. اگر بازی در این روز برگزار میشد شاید هوادار کمتری می توانست مسافت میلان تا تورینو را برای این بازی طی کند.

 

تداخل با برنامه های تلویزیون

 

روز های هفته و برنامه های تلویزیونی حتی این مسئله می توانست به پخش تلویزیونی بازی ضربه بزند. مهمانان برنامه های تلویزیونی هم از پیش مشخص میشوند.

 

اینکه کدام دلیل منطقی تر و صحیح باشد را دقیق نمی دانیم اما می توان حدس زد که مطمئنا باشگاهی به بهانه تقویم برنامه ها از یک بازی در روز دوشنبه سر نمی زد و مطمئنا می تواند خصومت هایی را در این مخالفت دید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: